Selamat Datang!


Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum pelawat tercinta!

Apa khabar wahai pelawat sekalian? Semoga sihat hendaknya. Terima kasih saya ucapkan kepada anda yang sudi meluangkan masa mengunjungi blog ini.



Ya, ini memang blog terbaru saya!

Dalam mengharungi perjalanan untuk tahun 2011 ini, saya merasakan perlunya diwujudkan satu platform bagi saya untuk memulakan perjalanan hidup di dunia kearah yang lebih terarah dan sistematik. Alhamdulillah dengan izinNya, saya berjaya membina blog peribadi ini.

Blog ini akan diupdatekan dengan info-info menarik dan terkini dari saya sendiri mengenai perkara-perkara kegemaran saya seperti Islam, perniagaan, tennis, teknologi dan sebagainya.

Sebelum terlupa, pemilik blogger ini bernama Mohd Shafiq bin Ramli. Berumur 24 tahun dan merupakan graduate student dalam bidang Bac. Sains Hortikultur di UPM Serdang :)

Ini merupakan langkah awal saya dalam tahun 2011 (walaupun bulan Januari dah hampir ke penghujungnya :) ) untuk lebih memajukan diri sendiri.

Diharapkan kunjungan anda adalah bermakna di sini!

Nantikan post-post menarik saya pada masa hadapan!

Salam sayang daripada saya,
Label:

0 komen:

Post a Comment