Ada baca Berita Harian hari ini?



Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum pelawat tercinta!


Apa aktiviti anda hari ini? Berblogging atau bersleeping? Harapnya diisikan dengan benda-benda yang berfaedah sepanjang masa ya. Semoga kita tergolong dalam golongan manusia-manusia hebat yang menghargai masa.


Ok disini saya nak kongsikan satu artikel menarik yang saya baca hari ini. Cuba anda semak akhbar Berita Harian hari ini. Tengok muka depan.


Sekarang dah malam jadi mungkin surat khabar dah habis di kedai-kedai runcit favourite anda.


Nanti saya cek BH Online nak tengok ada ke tak artikel tersebut di internet...


Ok Alhamdulillah artikel tersebut ada! Tapi pendek yang amat. Klik sini untuk baca.


Apa yang menjadikan saya amat-amat teruja ialah seorang blogger popular made in Malaysia mampu untuk jana pendapatan lumayan dengan blog beliau.


Dan dia merupakan seorang Hawa!


Saya lagi teruja apabila kebetulan hari ini merupakan hari saya membina blog ini dan artikel tersebut pula keluar!


Memang membara habis hati ni untuk terus maju kehadapan membina jenama dengan blog ini! Insyaallah.


Jadi apa pula kisah anda? Dah ada blog?


Salam sayang daripada saya,






ps : adik kecil saya baru beli mainan robot baru. ala-ala Transformers. dia tak pandai nak tukarkan robot  tu jadi pesawat, lepas tu terus menangis. hmmm budak lima tahun ni..
Label:

0 komen:

Post a Comment